DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi.
22 Haz 2026 - 11:04
YAYINLANMA
DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
- DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
Kaynak :
IGF
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR